Adjátok meg ami a császáré, a császárnak és ami Istené - Istennek.
Márk 12,17

Művészeti képzés a gimnáziumban

 

„Rajzórán” és délutáni szakkör, tehetséggondozás, felzárkóztatás során fejlesztjük a gyerekeket.

 

Tanítási órákon a követelményrendszer figyelembevételével alkotunk, és ismerjük meg a művészettörténet legfontosabb korszakait, alkotásait. Cél, hogy mindenki dolgozzon, fejlődjön és az elsajátított ismeretek használhatóak legyenek a magyar és a történelem érettségin és a matematikai gondolkodásban.

 

Szakköri munkában a meglevő ismereteket fokozatosan bővítjük, fejlesztjük az érdeklődési iránynak megfelelően.

Így cél:            az érettségi,

                                    a művészeti irányú továbbtanulás,

                                    a műszaki, mérnöki alkalmassági vizsga,

                                    az ipari formatervezés.

 

Nem a „művészkedés” a cél, hanem a tudatos fejlesztés olyan irányba, ahol a gyerek nem csak papírt kap a végén, hanem reális elhelyezkedési lehetőséget, életpályát - kenyeret.

 

A foglalkozásokon rajzolunk, szerkesztünk, festünk, agyagozunk, ragasztunk, drótból dolgozunk, annak megfelelően, hogy mi a cél, ki hogyan tudja magát kifejezni.

 

Városunkban van művészeti alapiskola is, ahol akár minden délután lehet alkotni, tanulni. Így minden tanuló kibontakoztatja tehetségét anélkül, hogy elhagyja a várost.

 

Szuhaj György

 

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42

 

Pillanatképek a tehetséggondozó szakkörről

 

 

 

Képzéseink

Diákjaink az egyetemen